måndag 20 oktober 2014

Måndag...

De var förvånansvärt lätt att stiga upp i morse. Vilket de inte brukar vara. Men de är väll bra. Just nu går vi igenom hur man räknar ut momsen. Sen så ska vi fira handelsskolan som fyller 60 år i år. Sen efter de får vi gå hem. Sen i morgon så börjar vi väll som vanligt och sen får vi sluta tidigare eftersom de är invigning av nya byggnaden så vi får gå hem då. Sen på onsdag är de vanlig skoldag. torsdag så är de väll också vanligskola men jag ska stå och sälja från 12.00-16.00 så kom och köp ;) De är öppet hus så man får komma och kolla hur de ser ut här.
Nu ska jag ha en lektion kvar och sen hem. Eller ja nästan. När jag väl slutat så hade jag tänkt kolla nån film om jag hittar någon annars så får jag väll hitta på något annat. Springer massa folk omkring här. Hoppas ni får en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...