lördag 18 oktober 2014

På vägen...

Nu sitter vi i bilen på väg till Vasa. Igår spela jag igenom en musik lista jag hitta, jag ställde fram kläder och ladda tabletten (Paddan) och välde mellan vilken väska jag skulle ta. Jag skrev även en liten lapp på saker jag skulle köpa. Men finns inte så mycket att säga. Inte värdens intressantaste väg att köra...mest skog. Fas ska bli intressant att se hur "nya" vägen ser ut nu. Var en tid sen jag var dit sist. Om jag minns rätt så var de i mars och då var de inte för något roligt syfte. De var nog allt tror jag. Dock kan jag inte skriva mer eftersom inget annat har hänt än haha...nej men finns inte så mycket att säga när man sitter i en bil. Fast sällskapet är de inget fel på. Mer uppdatering när jag kommer hem. Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...