fredag 10 oktober 2014

Höstlov närmar sig = praktiken håller på att lida mot sitt slut...

Idag är det fredag vilket betyder att jag har höstlov om sisådär 10 min. Ska bli skönt att få lite ledigt, de behövs verkligen. Annars har jag inte gjort så mycket idag an slängt papper eller häften. Dock blev de lite bättre mat idag. Alltså ingen äcklig micro-mat idag. Började bli äckligt och jag tyckte allt smaka samma sak. Nu är de i alla fall över. Men efter jag slutat så ska jag vänta tills mamma slutar och sen efter de ska vi in till stan och handla och fixa biljetter. Får se hur jädrans lång kö de är. Men annars har jag väll inte så mycket mer att skriva om. Får se om jag går in till TBS eller om jag sparar de tills nästa vecka. Får se. Dock har jag inte med mig några pengar så får se hur de blir. Nej om jag skulle fylla i min timdagbok och sen börja städa undan. Vete tusan när jag går in hit igen så måste njuta av att "jobba" här. Eller jag "jobba" är inte heller rätt ord snarare "den som gör allt tråkigt jobb men som måste göras". Fast de är väll jobb de med. Vet inte när de kommer nästa inlägg kan vara i morgon eller de kan vara på måndag. Jag vet inte riktigt när de kommer upp några inlägg. Tänker inte göra ett skit i helgen så vi får se. Hoppas ni får en bra fredag och en trevlig helg.
För ni som inte får höstlov nu...kämpa lite till, Lider med er...eller nej de gör jag inte alls hahah :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...