onsdag 22 oktober 2014

Tre sladdar sönder på mindre än ½ år...

Onsdag idag då, jag började med sovmorgon, sen sprang vi runt lite och sökte efter läraren haha...när vi hittat henne så hade vi lektion i knappa 40 min. Sen skulle vi hjälpa till när niorna var på besök men såklart fick jag gå till klassrummet med några andra för att ha bokföring, skit rolig liksom eller nått. Efter de så bytte vi lärare men i princip samma ämne. Där vi gjorde uppgifter. Vi slutade redan 15.00 istället för 15.40 eftersom läraren skulle på möte. Nu sitter jag här och har sån inspiration men vet inte vad jag ska göra. Är så taggad inför sommarens (jo, jag vet att sommaren nyss varit men jär är de ändå) planer. Jag och C har lite planer på gång, sen har jag själv lite planer.
Jag kan säga så mycket som att jag och C ska resa och de är 99,9 % säkert. Min plan är kanske 85 % säkert. Ska bara kolla om de funkar men får reda på de typ efter mars-april någon gång.
Efter jul blir de att börja spara pengar igen. Varför först efter jul, jo för jag ska köpa julklappar till 9 personer. Julen är bra men det här med att hitta julklappar är nått jag inte är så förtjust i speciellt när man inte vet vad man ska köpa.

Till nått helt annat nu. varför lyckas alltid mina sladdar att gå sönder??? De börja med att sladden som jag laddar paddan med gick sönder eller den laddar men den hålls inte in i laddnings "hålet", min sladd som jag laddar mobilen med gick sönder så nu laddar den inte lika bra eller de tar en evighet att ladda med den, sen nu igår så gick den jag har nu sönder eller sönder är nog inte rätt ord men kommer inte på nått annat passande ord. De är en del som lossnar där trådarna i sladden sitter så den lossnar när sladden böjs på ett sätt och detta är irriterande. Varför håller inga sladdar längre??? Har aldrig förut haft problem med sådant. Så nu har jag en sladd som laddar bra, än så länge i alla fall. Borde köpa en ny sladd så jag kan ladda både paddan och mobilen på samma gång. Nej nu får de vara slut på mina klagomål och detta långa inlägg. Klapp på axeln till den som orkar läsa detta inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...