tisdag 21 oktober 2014

Tisdag...

Tisdag idag om någon hade missat de. Idag var de inte lika lätt att komma sig upp. Först hade jag UF, men på dessa två timmar ska vi typ göra en hemsida och jobba med företaget. Vi har även en ny lärare som har datanomerna egentligen, men som vi nu har när vi ska göra hemsida. Efter de så hade vi rast i matrast i en timme. Sen var de mervärdesskatt som gällde även kallat moms. Efter de så sluta vi för dagen eftersom vi inte fick vara med på invigningen av nya delen. Så vi fick gå hem, fast de gjorde inget. I morgon har jag sovmorgon sen har jag de ämnet som jag inte vet vad är hahaha...sen efter de ska vi egentligen ha mervärdesskatt men eftersom årskurs 9 är på besök så ska vi hjälpa till med de vet inte hur länge. På torsdag har vi kort dag 8.00-12.40 men då ska ju jag stå och sälja från 12.00-16.00 så jag får ju fasen långdag då. Hade helldre velat ha från 8.00-12.00 men nåja. Sen fredag ska vi ha föreläsningar, någon konsert och sen typ någon frågesport eller nått sånt.

Jag har försökt skriva detta inlägg nu i snart 15 min men datorn bara jäklas. Nu ska jag försöka hitta på nått att göra. Hoppas ni får en bra tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...