fredag 24 oktober 2014

Rörig torsdag...

Anledning varför de inte kom upp nått inlägg igår var för att jag var så himla trött så jag orka inte. Kollade på nån serie bara. Jag somna nästan direkt jag gick och sova (detta händer inte ofta alls kanske en gång om året om ens de). Men lite om torsdagen då. De börja med att jag gick helt i onödan till skolan till 8.00.....skulle sälja produkter som studeranden säljer så skulle bara sälja den dagen. Vilket betyder att jag skulle först börja 12.00. Men jag trodde vi hade vanliga lektioner, men nej. Varför i hela fridens namn kan inte nån skicka meddelande då att vi inte har någon lektion.

Åh, jag blev så arg på att kommunikationen mellan lärare och elever inte funkar alls mera. Förr fick man reda på om man inte skulle ha en lektion eller var man skulle ha den om  de var oklart. Men nu funkar de inte alls man får knappt nån info alls om man ska till ett annat klassrum eller liknande. Nåja jag satt där och väntade på att tredje lektionen skulle börja. Då kom läraren vi skulle ha om och fråga om vi skulle sälja idag. Så jag svar ja och hon sa att då får vi ledigt den halv timmen vi skulle hunnit ha av lektionen. Så summan av kardemumman jag satt i skolan FYRA timmar helt i onödan tack vare att ingen sagt att vi inte har vanliga lektioner.

När väl klockan blev 12 var jag frusen och trött, tydligen vet de inte vad värme är för nått sånt finns ju inte. Jag skulle ju vara med en annan men hon var sjuk så jag fick sitta där själv och sälja. Sen hade jag även en annan linjes stuff som skulle säljas innan nån snäll första års studerande kunde hjälpa till. Sen när hon hade åkt hade jag även den "avdelningen" också. Sammanlagt 4 olika linjers stuff. Var meningen att vi skulle sluta 16,00 men nej, varför skulle vi får de utan vi fick sitta där tills klockan blev närmare 16.30. Jag var så slut i huvudet och kunde inte tänka så jag bara kolla serie och halvsov resten av kvällen.

Måste dela upp gårdagens och dagens inlägg annars blir de så långt inlägg. Men de var min torsdag de. Hoppas ni inte hade en lika rörig torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...