onsdag 1 oktober 2014

Tisdag och onsdag...

Hehe, jag glömde helt bort att blogga igår så jag får skriva ett lite längre inlägg idag. Men igår så hade jag skola som vanligt. Efter skolan väntade jag på att mamma skulle komma och sen åkte vi och handla innan vi åkte hem. Väl hemma bestämde jag mig för att gå ut och fota men jag väntade tills vi ätit vilket inte var så smart. De hade hunnit börja skymma så de var halv mörkt ute, men jag tog med mig min kära kamera och påsen och gav mig ut. Dit hitta jag men när jag skulle bort därifrån fick jag ta hjälp av mobilen så jag kunde lysa vägen med den. Tack och lov att jag hade med mig den annars hade jag inte hittat. Sen efter jag fotat en stund till så gick jag hem och tog de lugnt tills jag gick och sova.

Idag är de onsdag och jag är andra sista veckan på praktik. Alltså jag har 5 dagar kvar efter idag. Nåja jag börjar få mindre arbetsuppgifter så de är kanske bra att den håller på att ta slut. Just nu sitter jag som bäst och jobbar med excel. Men när jag är klar med de så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men de får vi ta sen. Hoppas ni får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...