måndag 29 september 2014

Nya schemat + länk...

Tjaba tjena hallo, ny vecka igen då. Första dagen avklarad i skolan en dag till, sen pyser jag på praktik igen tre dagar. Dock är det bara....kollar kalendern.....11 dagar kvar (helgen inräknat) till höstlov i 9 dagar. Dock har jag redan två countdown´s och de ryms inga fler eftersom jag har en massa andra saker som tar plats på "huvudsidorna". Ska kolla om jag får plats med nån till så ska jag börja räkna ner till olika lov och viktiga dagar. Tycker de är roligt att kika in dem och kolla hur länge de är till t.ex. julafton. Så de ska jag trixa med lite.
Annars var väll skoldagen som vanligt. Kolla även in hur nästa period ser ut. Har bara tre ord...... jag kommer dö. Hur har de tänkt här liksom.
10 lektioner bokföring, 8 lektioner UF och 2 lektioner nått ämne jag inte vet va de är.
Någon som vill byta??

Annars läste jag nyss ett inlägg angående bloggar kan läsas här, tyckte de var riktigt bra skrivet.
Nej nu ska jag ta och göra nått annat. Eller ja de blir väll att kolla en film eller nått. Om  någon har bra filmtips får ni gärna skriva dem i kommentarsfältet eller via fb eller instagram. (Svartvit97)
Hoppas ni får en bra måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...