fredag 17 oktober 2014

Räfsa löv i...

Har helt glömt bort att jag har en blogg. Tänkte nog på de men glömde bort den sen. Men i onsdags så var jag ute och räfsa löv i tre timmar. Dock lyssna jag på musik samtidigt så varje gång någon kom och sa nått så var alltid mitt svar "Va, sa du nått åt mig?" eftersom jag var i min egna bubbla hehe. Men jag fick hjälp där de är mest träd på vår gräsmatta så de gick lite fortare då. Sen resten av dagen gjorde jag inte så mycket.
I går (torsdag) hade jag sjuka armar och axlar från onsdagen. Så jag gjorde inte så mycket igår heller.
Idag har jag lyxat till de med varma smörgåsar och frukt. Kollat ett avsnitt av PH och nyhetsmorgon hahah. Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska kolla upp lite saker jag behöver och skriva upp dem så jag minns dem hehe. För i morgon åker jag, I och mamma till Vasa. Dock vet jag inte hur länge vi är där så har ingen aning om när de kommer upp nått inlägg. Om jag minns så skriver jag ett tidsintsälltinlägg till i morgon. Hoppas ni får en bra fredag.
Fina killen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...