tisdag 14 oktober 2014

Ny säsong av...

Tisdag och regn. Just nu sitter jag i sängen och har nyss kollat nya säsongen av portkod1321 som nu heter portkod1525. Denna serie sänds på tisdagar 20.00. Minns att jag gillade den första säsongen så jag hoppas att jag gillar denna också. Annars sitter jag och hör på musik och läser lite bloggar. Men jag har inte så mycket mer att säga. Borde städa men de är inte speciellt lockande. Tror jag ska börja förbereda mitt inlägg tills lördagen. Så då har jag bara att fota och ladda upp bilderna. Planerna är ändrade igen heheh.. så vi får se om inlägget kommer först på söndag. Beror lite på. Men nu ska jag dunka lite musik och försöka städa lite, eller i alla fall börja på. Hoppas ni får en bra tisdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...