måndag 27 oktober 2014

Ny vecka...

Ny vecka nu då igen. Hoppas att den går lika fort som förra veckan. När jag slutar idag så ska jag försöka fixa ihop ett inlägg. Dock vet jag inte om jag kommer lyckas med de men vi får väll hoppas på de. Jag har bokföring hela dagen idag så jag har inte nått intressant schema att komma med. Vi har i alla fall fått nya stolar så nu kanske man kan försöka sitta ordentligt igen. Så tummen upp för de.



Jag har sån lust att måla om i mitt rum och jag har faktiskt en idé om hur jag skulle vilja ha det. Skulle bli två färger. Fast jag har ju hela 6 väggar och inte 4 så jag får klura ut någon lösning. Sen skulle jag vilja måla nått citat på en vägg också. Fast då kommer problemet vilket?? Finns ju några att välja mellan ;) Har någon nått tips på bra citat så kommentera gärna eller kontakta mig på annat sätt.


Nej nu ska jag avsluta och njuta av de 8 minutrarna som är kvar av denna rast. Hoppas ni får en bra måndag.


PS. Jag hatar internet exploder......så ingen bild i detta inlägg p.g.a. fel webbläsare. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...