måndag 27 oktober 2014

Är med och tävlar hos Prinsessa Vanessa...

Jag är med och tävlar om detta hos PrinsessaVanessa. Va med du också så har du chansen att vinna.


Ja, va ska jag säga, jag tror att jag skulle hållas vaken tills jag skulle gå och sova men nix. Såklart ska man somna när man ligger i sängen och lyssnar på musik. Smart av mig att somna. Nåja inget man kan göra nått åt. Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Jag har faktiskt provat på choklad latte eller "Choco Latte" som de står på burken. Man ska då värma upp mjölk och sen hälla i pulvret och röra om. Men eftersom jag tänkte att jag skulle prova om de gick att värma vatten med lite mjölk i. Så jag prova de idag. De blev helt bra. Dock måste man göra de starkare om man gör de med vatten, men så är de ju alltid. Så de får godkänt. Fast jag har ju min favorit, men jag tänkte jag skulle prova på den i alla fall. Min favorit ska man ha varmt vatten i. Från Neste Café visst heter de så?? De heter i alla fall hot chocolate om jag minns rätt. Fast jag ror jag ska inviga min te säsong också. Dock borde jag hitta ett gott te som jag gillar. Får ta och köpa hem lite te sen.

I morgon har jag i alla fall lång dag så jag börjar 8.00 och slutar 15.40. Får se hur de går. Nej om jag skulle ta och gå och sova. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Va roligt att du är med och tävlar! Hoppas att turen är på din sida!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...