söndag 26 oktober 2014

Jag ska måla hela värden...

Först nu så starta jag upp datorn för idag. Detta är väldigt ovanligt. Men de finns en anledning också. Resten av familjen är i Helsingfors till fredag så jag åkte till mammas moster för att jag skulle ha nära till internatet. Jag fick hjälpa till att måla väggar. Var riktigt roligt att kladda lite med färg. Dock är jag noggrann och ibland är de bra också. Jag kom på att man kan lysa med mobilen (blixten) för att se bättre om man missat nått ställe, be va mycket bättre än vanlig taklampa, för man kan ju lysa där man vill kolla. Så de gjorde jag idag. Nu sitter jag och söker inspiration till hur jag skulle kunna måla om i mitt rum. Börjar bli trött på mina tapeter. Sen vill jag ha lite nytt och då skulle jag kunna måla om rummet då känns de ju lite som att byta rum :) Jag ska fundera på saken i alla fall.
De finns ju massa olika nyanser och färger att välja mellan och jag har inte en susning om vad jag skulle vilja ha. Eller jo jag har ett hum om vad jag vill ha för färg men var och vilken nyans ja de är en annan femma.
De var nog de jag hade att säga. Bloggar mer i morgon. Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...