måndag 13 oktober 2014

Måndag och ledigt...

Mitt höstlov har nu börjat och alla andra ska till skolan. Hahah, jag tycker de känns bra att kunna sova nån timme längre än alla som ska till skola/jobb. Jag har inte alls några planer så jag får ta dagen som den kommer helt enkelt. Fast på fredag kväll så kanske I kommer hit och sover över eftersom hon ska med på lördag till Vasa. Om hon inte kommer på fredag kväll så kommer hon på lördag morgon. Vi ska i alla fall spendera lördagen i Vasa, blir väll även att spendera pengar. Annars så finns de inte så mycket att säga. Jag hade inget att skriva om nu i helgen så de blev inga inlägg. Men de kan bli få även denna vecka. Men idag får jag antagligen min present från USA som mina vänner köpt åt mig. Så gulligt av dem. Så kommer kanske ett inlägg om de. Sen på söndag ska jag försöka få fixat de inlägg som skulle komma igår men som jag istället flyttar till söndag. De kommer att bli ett lite längre inlägg med x-antal bilder. Så de har ni att se fram emot. Om jag hinner kan de redan komma upp på lördag. Beror lite på när vi kommer hem.
Men de var väll de. Just nu sitter jag här och lyssnar på musik och bara tar de lugnt. Ska försöka att skriva några inlägg under veckan. Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...