torsdag 2 oktober 2014

Sällskap av ett äldre par...

Jag kom för hem för mer än en timme nu så jag tänkte jag skulle berätta lite om dagen.
Praktiken bestod till största del av att scanna in fakturor. Efter att jag har slutat så gick jag till biblioteket för att vänta på I. När hon kom så gick vi till en bro en bit bort. Där satt vi och prata och så fick vi sällskap av ett äldre par. De är inte ofta man hittar ett sådana trevliga personer. Vi hade i alla fall en pratstund, tror nog att de inte finns många här i Finland som är kan komma fram till ungdomar och börja prata om nått som båda är delaktiga i. De var i alla fall en rolig upplevelse. Jag blev också påmind om att man inte ska ska gå på folk utseende utan personligheten. Efter att de hade gått så börja vi fota och bara vara random som bara vi kan vara ;) Efter vi haft en pratstund om lite allt möjligt gick vi tillbaka och sen provade vi lite ekologiska produkter. Jag provade en handkräm som jag gilla, den återfuktade bra och doften var jaa...annorlunda. Doftade lite av örter eller nått liknande. Sen åkte jag hem och sen finns de inte så mycket mer att säga. Nu ska jag lyssna på musik och kolla lite bloggar och sånt. Hoppas ni haft en bra dag och om någon missat så är det fredag i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...