tisdag 23 september 2014

Snö i SEPTEMBER...

Ja, ibland hänger man helt enkelt inte med. Idag så började de snöa helt plötsligt. Jag som inte gillar vinter och snö trodde nog att de inte skulle komma snö i SEPTEMBER, nåja de var snö blandat med regn så de såg precis ut som de bara hade regnat. Men sen har de haglat minst tre gånger också. Nåja slut snackat om väder. Min dag gick snabbare än jag hade trott den skulle ta. Fast de gjorde inte mig nått. Borde komma på ett namn till ett företag också. Tips tas gärna emot!

Annars har jag väll inte så mycket att säga. Fördriver tid men att läsa bloggar och kolla PH. Sen åker jag hem till landet igen. Hoppas på bättre väder. Sen funderar jag på om jag skulle göra några inlägg om t.ex. mina vs produkter och liknande inlägg (klicka i så fall på "bra" längst ner på detta inlägg ifall ni vill ha sådana inlägg). Eftersom jag inte har så mycket att göra så funderar jag på att uppdatera mina inlägg som jag hade med på listan som jag hade i april, maj och juni. Ska kolla om jag kan uppdatera några här eller om jag måste göra de när jag är hemma,

Nej men jag har väll inte så mycket mer att säga så jag avslutar med en bild. Ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...