måndag 22 september 2014

Måndag = ny vecka...

Ny vecka igen då. Jag har nu suttit och kollat ikapp de OH avsnitt jag har missat och nu hänger jag med igen. Annars då så va skolan som vanligt inget speciellt där inte. Fast idag blåste de riktigt kallt hela dagen. Så de var inte många + grader ute. I morgon är de skola igen och efter de ska jag vänta på att mamma slutar så åker jag hem på kvällen. Sen har jag väll inte så mycket att säga. På lördag åker mina vänner till USA för att vara där i två veckor snacka om fusk. Nåja hoppas de får en bra resa och att de kommer lyckligt hem också. Nej om jag skulle ta och försöka läsa på ett ordprov nu då och försöka få orden att stanna och inte åka ut genom andra örat. Sen att de är 107 ord de är en annan femma. Hoppas ni har haft en bra måndag i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...