onsdag 24 september 2014

Min ickestressiga dag...

Ja de var "lill lördag" idag då. Ja, de var praktik dag idag då. Jag tyckte att jag inte jag gjorde så mycket kan bero på att jag inte hade så mycket att göra heller. De jag gjorde var att mata in fakturor i dataprogram, skriva in budget i dataprogram, mata in lite fler fakturor. De var de jag syssla med. Där emellan surfa jag lite eller ja på matpausen och kanske 10 min när jag inte hade en aning om vad jag skulle sysselsätta mig med.  Sen satt jag bara och vänta på att tiden skulle gå snabbare.
Sen gick jag via affären och köpte en tidning som jag kom på att jag inte har läst ännu. Hahah..nåja jag har ju nått att läsa ikväll då. Nu i kväll har jag suttit och kollat runt lite på olika sidor. Dock säger jag inte vilka och varför eftersom de kommer jag först avslöja när de närmar sig.

Nej nu ska jag ta och avsluta detta inlägg. Hoppas ni haft en bra dag.
PS. De har kommit snö här och de är SEPTEMBER hur fasen går detta ihop??? DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...