måndag 8 september 2014

Min nya titel...

Lite uppdatering nu då. I fredags fick jag en ny titel...
Jag är nämligen...

Privat fotograf till en professionell bloggare. 

De ni, de hade ni inte kunnat ana va??
Nu är de ju så att personen är min vän som har en framgångsrik blogg. Men de är inte bara porträtt bilder utan de är även action bilder och bilder där djur eller andra personer är med. Så de är lite av varje. Sen har vi planerat lite saker vi ska göra också så du blir de en hel del fotografering för min del. Som tur har man rätt så stort minneskort. Mitt nästa köp till min kamera familj blir ett stativ, dock kommer jag inte att ta med mig de till alla platser utan bara när jag anser att jag behöver de.
Så nu gäller de bara att öva och prova sig fram tills man hittar rätt teknik till lyckade bilder.
Om någon har tips som fotar med Canon systemkamera så får ni mer än gärna kontakta mig och berätta vad ni tycker är bra inställningar och slutartid osv.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...