torsdag 11 september 2014

Jag får sån inspiration...

Tänkte jag skulle skriva några rader hit. Idag är det....torsdag och jag är på praktikplatsen. Har inte så mycket att säga om den. De löper väll på och jag får lite blandade uppgifter.
Men igår så kollade jag på lite yt klipp och jag hittade en massa inspirerande recept. Som jag ska prova mig på någon dag. Dock kommer jag inte ihåg vad kanalen heter annars hade jag länkat den hit. Men när jag kommer på vad den heter eller om jag gör nått av recepten så kommer de upp hit. Hittade många kanaler som bakar och lagar olika saker och jag får sån inspiration så jag skulle kunna baka allt på en gång. Dock så finns ju inte vissa ingredienser här som i USA och sådana länder så de är lite irriterande. Men jag får väll leva med de. Dock måste de ju finnas nått som motsvarar de ingredienser så nått ska jag väll komma på. Ska först välja ut ett recept jag ska göra. Kommer vara så svårt men jag tror jag ska prova göra nått med grekisk yoghurt eftersom vi brukar ha de hemma. Kanske jag delar med mig av nått recept också. Dock är de ju på engelska så jag vet inte om jag ska översätta dem eller om ni får lista ut va de är själva :P

De var de, kommer säkert att kolla mera recept och inspiration ikväll eftersom de är så roligt att få nya idéer. De var nog de jag hade på hjärtat idag. Hoppas ni får en bra torsdag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...