fredag 26 september 2014

Papper i massor...

Jag kom på att jag inte bloggade igår hehe..nåja kan berätta lite om gårdagen också.
Praktik dag som vanligt. Fast en lång sådan. Blev att kopiera x-antal papper som sen skulle i en plast pärm som skulle limmas ihop. Detta gjorde jag i princip hela dagen lång. Kan säga att de kändes i benen att man hade stått en hel dag.
Idag så har jag bara gjort de som funnits att gör = inte alls mycket. Så de börja med att jag fick sortera papper i en mapp. Slänga 9 mappar med papper. Föra tomma mappar till källaren. Tror jag sprang ner i källaren 5 gånger + att de var studentskrivningar där så de stod "TYST!" på skyltar. Så eftersom alla dörrar där nere mer eller mindre hörs bra när man ska stänga dem så fick jag stanna och stanga försiktigt varje gång jag skulle in/ut. Vilket var 4 gånger sammanlagt per gång. Sen efter de fick jag kopiera papper igen + limma fast dem i en pärm.Kopierings maskinen j*ävlades tre gånger också = man fick trycka ner en grej och sen trycka upp den igen och så funka den igen. Nu har jag en timme kvar här och jag har inget att göra och alla har typ åkt hem redan. Tror jag smyger ut lite tidigare eftersom jag ändå inte har nått att göra. Så nu får jag sitta här och surfa. Inte varje dag man får de på en praktikplats/skola. Fast när man måste sitta här så är de inte roligt att få surfa. Eller jag får göra vad jag vill bara jag inte har sönder nått.

Sen när ja kommer hem om jag kommer hem. Så hade jag tänkt jag skulle fixa nått smått att äta typ en frukt eller nått. Men jag tror jag måste springa in till affären eftersom jag är sugen på en frukt som vi inte har hemma. Ska se hur mycket den kostar. Om den är dyr tror jag att jag skippar de. Nått mer har jag väll inte att säga än att alla åker hem typ nu och de känns ganska tyst och tomt här. Hoppas ni får en bra fredag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...