fredag 19 september 2014

Mina inköp...

De blev en kort photoshoot, fast de ändå blev nästan 100 bilder heheh. Nåja, de var nog den sista innan hon åker till USA. Men sen efter de så blir de väll fler. Sen efter så åkte jag och mamma till stan för att inhandla två presenter. Fast visst kom jag hem med lite saker också. De var rea på jeans så jag passa på och köpte två så jag har. Blev två svarta, och en tröja från KappAhl, sen gick vi till Cubus där jag köpte ett till par mjukisbyxor denna gång blev det mörkblåa. Funderade mellan de och på ett par turkosa men de får bli nästa gång. Sen efter de gick vi till The Body Shop som också är en stor favorit hos mig. Där hade de -20 % på allt så jag slog till med dessa produkter:




Sen blev de Suomalainen kirjakauppa  som nästa, vi skulle fynda en av presenterna där, men såklart fick jag syn på lite små saker jag gäran hade köpt hem men jag kom ändå hem med dessa saker:



På sant hur söta är inte suddgummina på bilden??? Jag kommer aldrig kunna använda dem men aja. Sen att jag gillar blått är ingen nyhet så självklart blev de lite blått inhandlat också. Jag är nöjd men mina köp, fundera länge på att köpa en liten klocka och en högtalare men jag tänkte att jag inte kan komma hem med hela affären så de blev bara två saker.

Nu sitter jag här och sniffar på produkterna från TBS hahah... vaaah?? Sniffar, finns de ens nått sånt ord??? Hahah...nåja, musiken dunkar även i mina favorit högtalare som jag är så nöjd över att jag investerade, de kommer jag aldrig att kunna leva utan. Hoppas ni har en bra fredag kväll.
De ska jag ha i alla fall.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...