onsdag 6 augusti 2014

Tuuri och förberedelser...

Tänkte jag kunde skriva några rader hit. Idag har jag varit till Tuuri och fixat lite skoltillbehör.
Med mig hem kom en mapp, penal, strumpor, läppbalsam, en body lotion och en body mist. Så kolla jag på väskor men jag hitta ingen jag ville ha så får kolla om jag tar den jag hade förra året. Men de var nog allt. Nu tänkte jag kolla lite bloggar och sen ska jag fortsätta att kolla en serie jag håller på att se. På lördag blir de konsert och i morgon och på fredag ska jag försöka rida innan K åker. Sen kanske jag även åker på en tur på söndag.Jag ska försöka i alla fall. Sen ska jag kolla med J om hon kan koma och fota och rida. Annars börjar de närma sig för skolstart. Måste kolla om jag har fixat två papper och sen ska jag kolla så jag har allt jag behöver. Men nu ska jag avsluta och surfa vidare.
Sötis 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...