fredag 8 augusti 2014

Gårdagen, idag och morgondagen...

Lite uppdatering här då. Ja, i morgon var de då dagen då jag ska på Robin konsert. Jag har egentligen ingen aning om varför jag ska ens dit men aja :P Jag ska få sällskap av en kompis och hennes lillasyster. Så de ska bli roligt men ja er ju egentligen inget fan så jag kommer nog bara att försöka låtsas att jag gillar honom eller nått :P Hahah va har jag gett mig in på, nåja vi får väll se. Jag ska i alla fall ta med mig båda systemkamerona, varför tänker säkert många. Jo min kompis ska få låna den andra och även lite som underhållning och träning på att få bättre bilder med nya systemen. Så de är väll de jag ser mest fram emot.

Igår så kom ju J hit och fota lite. Eller först satt vi inne och prata typ en timme för vi hade mycket att prata om och när vi gick ut börja de höras av buller. Nåja de lät max  7 gånger så var de över. Dock var de molnigt så de blev som de blev med bilderna. Sen så tyckte jag han var så skitig så vi beslöt oss för att borsta honom på samma gång vi prata vidare. Mina fingrar blev uppätna x-antal gånger hehe... sen så när J åkte hem så gick jag in och kolla serie resten av kvällen.

Sen idag så vakna jag efter åtta i morse. Vete tusan hur jag vakna då men ja då kunde jag inte sova så starta datorn och kolla lite serie. Efter maten surfa jag bara runt och sov lite hehe. Sen vid 6 tiden så gick jag ut för att ta NÅGRA bilder. Sluta med att jag hade tagit 729.... suck att de alltid ska bli såhär haha... Nåja jag tykte jag hade skitig häst så jag hämta en borste band upp K och borsta bort de värsta. Sen tänkte jag att han skulle gå in i hagen men nej...han drog ner huvet och börja käka gräs. Kände mig som en liten myra, så jag gav upp och lät honom beta en stund innan jag fick in honom i hagen. Sen fota jag lite och de regna lite så jag förde tillbaka borsten och när jag gick ut igen så sken solen så jag stanna och fota lite till. Sen resten av kvällen har jag pratat med min kompis om framtiden och våra planer. Dock inget jag tänker avslöja än på ett tag.

Oj va långt detta inlägg blev då. Egentligen skulle jag kunna skriva hur långt som hellst om mina planer inför framtiden de vill säga ca 2 år framåt. Jag har många planer men jag vet inte hur jag ska slå dem samman eller vilken jag ska välja. Problemet är att jag ändrar mig hela tiden och kommer på nya saker. Nåja jag har ju en tid att fundera. En sak är säkert jag ska flytta i alla fall. Vart och vad jag ska göra och hur länge jag är där avslöjar jag inte nu. De får bli en annan gång. Nu ska jag sätta punkt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...