lördag 2 augusti 2014

Mina inköp från igår...

Jag tänkte jag skulle skriva vad jag köpte igår.

Först blev de IKEA och där köpte jag dessa:
Och så köpte jag påslakan.
Sen gick vi i lite mindre affärer och där köpte jag inget.
Efter de stod de Hööks i tur.
Där fyndade jag dessa:
 En lite tjockare jacka i brunt.
Och en tröja i grått (skulle tagit brunt om de fanns) gilla namnet på den också.
Sen fick jag tre tidningar gratis.
Sen provade jag en annan tröja och en vinterjacka och jackan ska jag beställa inom kort.

Sen gick vi till ÖoB och där köpte jag fyra pennor och bly till + ett suddgummi och tre filmer.
På Ica Maxi köpte jag en prdpysselbok, Festis och LOKA.

Sen mat och sånt såklart med de är inte så viktigt. Jag fick de jag skulle ha därifrån och de var ju huvudsaken.

Nu inkommande vecka ska jag kolla skolväska eller om jag kör på den samma, och så ska jag köpa en mapp att ha papper i vet precis vilken. Sen ska jag kolla om jag hittar nått annat också. I skolväg har jag i princip allt klart förutom en mapp då. Väska har jag men en dragkedja är sönder så om jag hittar en lämplig så köper jag den.
Sen har jag funderat på att köpa fler vs och sen funderar jag på att köpa ett babylips och kolla om de är så bra som alla säger de är. De var nog allt jag hade och säga. Nu funderar jag på att kolla en film och dricka en LOKA, (LOKA är som BONAQA eller Novelle som vi har här i Finland. Om de var någon som undra va de va. Sen Festis är som saft i olika smaker, färdig blandade.) gillar verkligen dem, synd bara att de inte finns att köpas här. Nåja ett till anledning till att besöka Sverige. Om ni gillar kolsyratvatten med smak eller icke smak rekommenderar jag att prova LOKA. Om ni gillar saft rekommenderar jag Festis de är värkligen goda enligt mig.
Har den tredje från vänster (grön kork) vilket är päron smak.

Har den andra till vänster och den fjärde till vänster. Rosa, Raspberry & Lemon  Röd, Strawberry & Lime.
Finns såklart andra smaker en dessa men tänkte bara visa hur de ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...