tisdag 12 augusti 2014

Saknar min vän, snart till...

Snabbt inlägg. Har egentligen inget att skriva men jag tänkte bara säga va jag gjort.
Vid nio i morse bytte jag till stallkläder och gick till K. Tog ut honom och borsta honom lite innan han skulle i transporten. Allt gick bra och han kom hem. Gick i hagen med de andra hästarna, fast de va lite strul mellan dem så de blev några sparkar. Tror inte de var någon som gjorde sig illa vad jag såg. Sen åkte vi hem med tom transport. Han lämna ju ett spår i alla fall, skit så de räcker. När vi kom hem så tömde jag vattenhinken och sköljde och tvättade ur den. Efter de så mocka jag bort skit ur transporten och sopa den. Sen tog jag bort alla el-pinnar och tog bort el-tråden. Så nu är de bara att mocka skit kvar. Någon frivillig som vill komma och hjälpa??

Nu ikväll blir de att packa väskan och styra kosan mot Jeppis igen. Ska försöka packa lite skolgrejer och kolla vad jag behöver ta med mig. Ska ju bara vara där en natt och sen kommer jag ju hem. Ska bli skönt att bara sova där två nätter i veckan. Måste komma på att ta dit nån tidning att läsa ikväll för att fördriva tiden. Hoppas att de blir kort dag i morgon. Funderar om jag ska ta med mig datorn eller inte. Jag kan inte bestämma mig. Nåja ska väll plocka ihop lite kläder och saker och sen bär de av. Hoppas ni får en bra kväll.

Saknar dig redan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...