onsdag 13 augusti 2014

Bloggen under remont och skolan...

Ja, idag var de första dagen i skolan då. Var inte mycket man gjorde. Först samling i festsalen, sen gick vi till en klass med vår GH och sen gick vi runt och kolla var vi ska vara. Efter de så fick vi några papper inför praktiken och sen gick jag till internatet. Där åt jag en sallad och sen vänta jag på mamma. När vi körde hem började de spö regna, seriöst spö regna tror jag aldrig sett så stora regndroppar förut. Sen vi kom hem så har jag inte gjort så mycket alls. I morgon är de praktik som gäller då.

Om de händer lite ändringar på bloggen ikväll är de för jag fixar och trixar med den. Nu ska jag återgå till att fixa med bloggen ha de så bra.
Otroligt hur man kan sakna att gå till denna filur varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...