söndag 10 augusti 2014

Robin konserten...

Ja, vad ska man säga om denna dag då? De börja med att jag vakna på tok för sent. Fick slänga i mig mat och klä på mig. När jag kom dit så var de redan en klunga med folk. När man kommer in i ishallen så är de första jag lägger märke till är att "golvet" är kallt hahaha...självklart de är ju is under mattan :P Nåja vi står där och väntar tills klockan blir 16.00. runt 16.10 kommer Robin upp på scen. Vi stod längst fram vilket inte var helt fel. När konserten är över så är mina ben bortdomnade. Hehe....nåja vet inte om de var värt att stå så länge för att se en artist som man inte ens gillar. Nåja, de var väl en kul upplevelse. Har inget mer att säga eller jo... jag har hittat värdens skönaste mjukisbyxor. Hade mamma att köpa ett par till så nu har jag två par :D Ett par gråa där de står Winner på och ett par rosa där de står 1979 på. Jag gillar dem sjukt mycket och jag ska ha fler par om jag hittar. De var nog allt. Här kommer några bilder då.





Kvaliten blev inte så bra för att de inte kunde stå still ;) och för att vissa färger gjorde så bilden blev dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...