onsdag 30 juli 2014

10 timmar och åska...

Jag tänkte jag skulle ta och uppdatera lite nu när de inte åskar. Jag har inte gjort så mycket idag. Men just nu sitter jag och kollar om jag hittar några bra låtar. Ska sitta i en bil ca 10 timmar på fredag så jag ska överföra lite musik till Ipaden så  jag kan lyssna på musik. Sen ska jag även kolla vilken väska jag ska ta med mig och så ska jag plocka saker som kan vara bra att ha med. Funderar ännu på vad jag ska ha på mig men jag vet ju dock inte heller vad de kommer bli för väder så jag får väll se het enkelt. Jag är så van att mitt tangentbord ska lysa men eftersom jag inte her i sladden så lyser de inte och jag skriver bara fel hela tiden :P Nåja jag har väll inte så mycket att säga så ska väll ta och avsluta här och så skriver jag mer endera i morgon eller på lördag. Ha de bra.
Mina två favoriter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...