lördag 16 augusti 2014

Tiden som går långsamt...

Usch va tiden kan gå långsamt vissa dagar. Jag har ju haft praktik nu i två dagar och de sista två timmarna har gått såååå långsamt. Trodde aldrig att klockan skulle bli fyra. Nåja nu är de lördag och jag gör inte ett skit. Jag har hittat en sida som säljer produkter från affärer som inte finns här. Webbshoppen e dock i Sverige men de skickar till Finland så då löser de sig. Men man får ju räkna med att de tar lite längre innan produkterna är här. Jag tror jag ska prova skicka efter nått därifrån de verkar ha bra produkter och jag hade gärna velat prova vissa produkter de säljer. Jag skulle köpa en handsprit, en body lotion, body mist och kanske ett läppbalsam. Jag ska kolla om jag skulle hitta andra sidor som säljer de produkterna här i Finland för att jämföra priser och var de lönar sig att köpa. Nu ska jag göra ingenting och bara sitta här med datorn i knät och surfa runt. Hoppas ni får en bra slut på denna vecka.

En dag kom denna filur och besökte K.
Dock har de varit fler katter som har gått vid hagen i sommar även hundar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...