torsdag 17 juli 2014

Avslöjar vad som kom på posten...

Här kommer avslöjandet av min nya grej.
Igår hämta mamma ut ett paket till mig. Om ni läst inlägget om min kamerautrustning eller "vem är jag?" så har ni nog listat ut de redan men för er som inte har läst de så avslöjar jag nu.

Jag är ägare till en Canon EOS 700D. Jag pratade om att jag skulle köpa en Canon EOS 600D men de tillverkar inte dem mer så de fick bli denna då. Dock var priset mycket högre men jag fattar också varför :P
Så den har jag nu suttit och listat ut hur jag ska få bra bilder. Dock kommer de ta en stund ännu innan jag hittar alla knappar och intsällningar :P Den är lite annorlunda än den jag hade från förr. Men jag får väll prova mig fram. Ska göra de nu, ska ut och fota både häst och kor ;) hoppas bara solen kommer fram igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...