söndag 20 juli 2014

Åskväder och fotografering...

Jag har inte så mycket att skriva om men jag tänkte i alla fall skriva nått. Eftersom de har åskat här så har jag inte kunnat göra så mycket eller uppdatera bloggen. Jag hoppas att de inte åskar idag, de har redan åskat fem dagar så de räcker nog till. Jag har testat och trixat med min nya kamera och försökt komma på hur man får bra bilder. Så de har jag gjort. Dock har jag inte kunnat ladda ner dem på datorn eftersom de åskat men ska göra de så fort de är bättre väder.Dock har jag mest fotat K eftersom jag inte haft någon annan som jag kunnat fota. Mer än de har jag väll inte gjort. Funderat på vad jag skulle behöva, ska någon dag ännu till IKEA så ska kolla om jag skulle behöva nått därifrån. Funderar på att köpa snygga glas till min samling. Antagligen åker vi också till Hööks så jag ska kolla om jag hittar nått till K och sen skulle jag behöva en vattenskrapa så de ska jag kolla efter. Kanske även nån ridutrustning eller nått. Måste se om jag kommer på nått och hur mycket pengar jag tar med mig. Nu avslutar jag här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...