torsdag 17 juli 2014

En sammanfattning och ny grej...

Bloggen har legat nere några dagar eftersom de har åskat när jag tänkt blogga eller så har jag inte orkat starta datorn ens. Så jag tänkte jag skulle ta och sammanfatta allt jag gjort de senaste dagarna.
Måndag: Vi hade Sverige besök, så finns inte så mycket att säga om den dagen.
Tisdag: Var dåligt väder så satt nästan bara inne och spela kort nått annat. Åskade rejält på kvällen.
Onsdag: Kolla tv och var till K och fick en efterlängtade grej. Hörde lite buller på kvällen.
Torsdag: De är väll torsdag idag?? Idag ska jag fortsätta att utforska och testa min nya grej och så ska jag ut och hämta hö åt K.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra sen efter jag har hämtat hö men ja får väll hitta på nått. Nu tänkte jag ta och avsluta och gå ut ett varv innan jag skriver ett till inlägg och avslöjar vad som kom på posten igår :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...