söndag 27 juli 2014

Snabblotteri och frivilliga...

Jag tänkte jag skulle få ner några rader hit. Igår på kvällen åkte vi till Jeppis dagarna. Vi skulle och se på KAJ som många tusen andra. Nåja, jag fotade lite bilder som kanske kommer upp här någon dag. Sen efter de spelat träffade jag mina vänner. Riktigt roligt att träffa dem. De var väll de.
Idag har jag inte gjort så mycket bara chillat. Men i morgon ska man jobba. Hahah nej men jag ska sälja snabblotter och sånt och C kommer hit för att hjälpa mig, tack för de. Så de kommer jag göra. Sen ska en kusin komma hit också någon dag. Hör och häpna en frivillig som vill sitta på hästryggen. De händer inte ofta kan jag säg, är nog mer eller mindre så jag tvingar dem upp eller övertalar dem. Nåja hoppas de i alla fall blir på kvällen så de inte är lika hett och en massa flygfän. Men jag fick ju ner skrivet några rader i alla fall så ni får ha de så bra. Min dator vägrar ladda upp bilder på inlägget så de får bli ett inlägg utan bilder denna gång :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...