torsdag 5 juni 2014

Varmt som i bastun...

Jag tänkte berätta lite vad jag gjorde igår. Först chillade jag bara. Eftersom de var super varmt ute. Tror de var närmar 26 grader ett tag. Sen mot kvällen så gick jag ut för att plocka lite mer plast. För nu var kärran och balarna flyttade och brännässlorna var borta. Så jag plockade de plast som fanns eller de lämnade lite små bitar kanske. Sen gick jag runt och slängde bort stora stenar och täckte några gropar som stenar hade legat i. Jag har en stor kvar att täcka sen är jag klar med de. Så morgondagens schema blir väl att göra resten. Ta bort lite mer brännässlor och nån annan växt. Sen börjar de bli klart de sista som ska göras så måste jag ha hjälp med så jag får väl vänta tills nån kan hjälpa mig. Kan ta bild när allt är klart så får ni se varför och vad jag har gjort de. Kan säga att jag fick skitiga händer och fötter idag med. Inte de bästa att jobba med crocs och handskar som har hål på sig :P Nåja, nu är de exakt en vecka tills min hemlighet kommer upp på bloggen. Kan hända att jag lägger upp en ledtråd nästa onsdag. Om jag hinner. Nej om jag skulle ta och göra nått annat än sitta här nu.
Hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...