torsdag 5 juni 2014

Sommarväder och städ problem...

Snacka om sommarvärme idag. Jag kollade på termometern och den visade som mest 28,7 grader och de var i skuggan. Måste varit 32 grader minst i solen. Jag har inte orkat göra nått idag på grund av hettan. Men jag var efter posten och cyklade för att kolla en grej. De är de jag har gjort idag. Nu tänkte jag börja få någon ordning i rummet tills i morgon. Min vän kommer nämligen hit i morgon så jag känner att jag borde tömma min stol med häst prylar som lämnat där sen fotograferingen och sen ska jag försöka hitta nått ställe att lägga alla påsar med saker i. Sen ska jag även försöka jobba nått i morgon om de inte är för hett och de inte regnar. Kan behöva lite hjälp med en sak jag tänkte på börja i morgon så då passar de utmärkt att M kommer hit. Sen får vi belöna oss med ett dopp i badtunnan. Ska se om jag tar med mig en kamera för att fotografera mitt jobb. Dock kommer bilderna upp först nästa vecka för att de inte är så svårt att lista ut va de ska bli.. De hela blir mycket enklare nästa vecka när de smäller ;)
Jag har ingen som helst aning om var jag ska få plats med alla tidningar. Nu ska jag först bli av med alla påsar. Hoppas ni får en bra dag i morgon. Jag ska se hur de blir med uppdateringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...