onsdag 4 juni 2014

De gör jag inte igen...

En sak som jag inte tänker göra fler gånger är........plocka balplast. Jag trodde de bara var några stora bitar som skulle bort men nej, där hade jag allt fel. Inte nog med att de var 8 stora plast bitar som skulle släpas en bit bort utan de var också mindre bitar som skulle bort. Vissa var till och med under jorden. Så de blev en hel del plast. Sen är de ännu inte allt bort. Jag undvek att gå i brännässlorna och de höga gräset, eftersom jag hade knäbyxor och crocs på mig. Så jag får vänta tills någon har tagit bort dem. Sen ska en kärra flyttas och mera gräs slås ner + att 7-8 balar ska flyttas. Men de tänker jag inte göra :P De räckte bra med att plocka bort plast i två timmar. De blir säkert en timme till med att plocka plast. Sen så är de ännu lite som ska göras så de blir väl nån timme till av jobb innan de är klart.
De var de jag gjorde i går. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men nått kommer jag väl på som måste göras. Jag kan ju säga att min plan blir av de är klart nu, så de är bara vänta och se vad de är.
Hoppas ni får en bra dag. Njut av värmen så länge den varar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...