onsdag 18 juni 2014

Svar på frågestunden...

Här kommer svaren från frågestunden.

Vilken ras er a? Mankhöjd? Ålder? :D Kan du skriv en lillan inforuto om a? :D
Kalle är en finskhäst, han är runt 165 cm i mankhöjd, han är 16 år.
Hur hög är hästen? Hur gammal är hästen? Favoritblogg? hur länge ska du ha hästen? när får du körkort? xD 
165 cm, 16 år, har ingen favoritblogg men läser de jag fastnar för, jag kommer ha honom till mitten av augusti, i maj 2015.
Är Kalle pigg eller slö att rida? Hur är han i hanteringen? Som att borsta och så. Var kommer han ifrån? Vad är ditt mål med Kalle? Beskriv Kalle med 3 ord
Kalle är nog mer pigg än slö att rida. Han är jätte snäll att borsta. Han kommer från Jakobstad. Jag har nog inget mål med Kalle, men att ha roligt. Oj, han är snäll, skulle aldrig skada någon och pigg. Sen är han en otroligt fin häst också.
Hur många djur har du och vilka? :)
Nu vet jag inte om mina djur eller alla djur på gården. Så jag skriver om båda.
De djur jag har är du min hund Lufsen och foder hästen Kalle.
De djur på gården inklusive mina. Runt 160 kor, 2 hundar, 5-6 katter och en häst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...