tisdag 17 juni 2014

Blåsigt och oplanerad grej...

Jag tänkte att när jag ändå har på datorn så kan jag väll ändå skriva några rader hit. Idag har K fått vara på betet hela dagen lång. Jag var dit i morse en sväng för att se om han hade blåst ur hagen men de hade han inte som tur var ;) De blåste jätte mycket idag så jag har mest varit inne idag. Var och se till honom för nån timme sen och stanna och klia honom (jag blev också kliad). De blev faktiskt varmare nu mot kvällen än va de var på dagen. Tänkte att jag skulle gå en sväng ännu för att kolla om han har vatten.

Morgondagen är inte planerad helt ännu. Så de återstår att se hur de blir med den saken. Jag har en plan mot kvällen men jag får se hur de blir med de. Sen skulle jag vilja ha ett täcke åt K ifall de tänkt fortsätta vara såhär kallt resten av "sommaren". Sen hade de inte suttit fel med lite lädertvål och nått medel så jag kan rengöra en borste som har får"hår", går inte att tvätta med vanligt vatten. Sen ska jag någon dag när de inte är så kallt (kanske i morgon) tvätta alla borstar jag har i min över fulla ryktlåda som jag knappt får fast. Heheh, har inte alls många borstar och ändå saknar jag några grejer :P Jag kom på en till grej jag skulle behöva ;) Nej om jag skulle ta och sätta punkt för ikväll så skriver jag mer om hur morgondagen ser ut. Hoppas jag får sällskap i morgon. Sen om någon vill komma och hålla mig och K sällskap och kanske fota någon dag så skriv gärna på fb eller i en kommentar under nått inlägg. Skulle vara superkul. Vem vet kanske du får en belöning för besväret ;)

Hoppas ni haft en bra dag. Bjuder på en bild av sötaste djuret på gården förutom hunden då ;)
Nån som står och spanar på nya stället: Bilden togs dagen då han kom hit.

1 kommentar:

  1. om du vill sko jag no kuna koma å fota na da :)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar...