onsdag 18 juni 2014

Full rulle...

Sent inlägg men bättre än inget alls antar jag. Mina planer blev flyttade men de gjorde inte mig nått.
Så idag har jag cyklat, gjort i ordning en tävling nästan, borstat ett schabrack (de hästen har under sadeln så de inte skaver), mockat skit i hagen, fyllt på halm i vindskyddet, suttit på en fyrhjuling, suttit i baksätet på en isbil (vi fick lite problem men de löste sig), varit med Kalle och ätit. Tror de var allt. Så min hjärna är lite slut just nu och jag vet egentligen inte vad jag skriver. Nu tror jag att jag ska gå och sova så jag kommer mig upp i morgon också. Sen kommer mina vänner hit på fredag och jag längtar sååååå mycket. Ska bli skojj. Fast först tar vi torsdag ;) Hoppas ni fick en bra dag. Lite kortare inlägg idag fick de bli.

Min bruna skönhet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...