onsdag 25 juni 2014

Smärtan i benet...

Jag har inte bloggat på några dagar igen men jag har inget att skriva om. De händer inget som jag kan skriva inlägg om. Ja på tal om inget att skriva om så hände nått igår som jag inte hade planerat skulle hända eller ville skulle hända. Nåja, hänt är hänt, okej nu till saken då. Jag skadade mig igår, så nu idag har jag haft svårt att gå och flytta benet utan smärta. Men jag hoppas så innerligt att de är bättre i morgon. Har inte nerver att inte kunna göra ett dugg. Jag har heller inte kunnat ta mig ut så jag har inte kunnat kolla till K idag :( Så jag hoppas jag kan göra de i morgon. men inget annat har hänt. Dock om inte mitt ben blir bättre i morgon så borde jag få någon frivillig att komma och rida K. Annars är han överpigg när jag äntligen kommer mig upp igen. Så om någon frivillig kan/vill komma och rida K så hör av dig. Kommentera här eller skicka på fb eller meddelande. Hoppas någon kan komma. De var nog allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...