lördag 21 juni 2014

Det här gjorde vi i korthet...

Jag har nu lyssnat på musik en stund. Kom på att jag har saknat mina högtalare under den tiden jag bara var hemma under helgen. Nåja de var inte de jag skulle berätta om utan om min midsommar hittills.

När tre av fyra hade anlänt så lyssnade vi på musik och bara pratade. Sen gick vi ut och hälsade på K. Sen när fjärde personen anlänt så började vi med tävlingarna. Första var att lösa ett korsord som jag hade gjort. Efter korsordet så gick vi till K. Såklart de skulle börja regna då men som tur slutade de innan vi började rida. Först red jag och visade lite, sen så fick alla prova på att rida. Efter alla hade ridit sadlade vi av och K fick gå i hagen. Sen bar de av till villan. Först åt vi och sen badade vi badtunna en bra stund och badade bastu. Sen hade vi en till tävling. Efter de så åt vi snacks och bara pratade. Sen såg de inte lika ut för alla av oss. Jag gick ganska tidigt och sova för att vara jag.
När jag vaknade så var klockan snart 12. Så vi hade en timme på oss att hinna vakna och packa alla saker. Sen när vi kom hit till oss så började jag göra mat och sen åt vi. Vi gick ut för att ha den sista tävlingen. Efter de fick de rida barbacka på K. Oj, vad jag har en snäll och lugn häst. Tror jag inte kan hitta någon bättre sommar häst än han <3. Sen så fick han gå i hagen och sen åkte de hem.

De var de. Jag hade roligt och jag fick träffa mina vänner som jag inte ser lika ofta längre :( Hoppas vi ses snart igen. Nu skiner ju solen också :) Tror jag går ut och fotar sen senare om solen skiner då också. Sen ska jag fundera på när jag skulle vilja ha någon som skulle kunna komma och fotografera.


Första och andra bilden tror jag att Sofia B har tagit. Den sista tog jag fast den blev int så bra men den får duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...