lördag 28 juni 2014

Morgondagens planer, K...

Jahapp då var de helg igen. Nu är de bara 6 veckor kvar av sommarlovet. Annars då jo igår (torsdag) var min vän J hit en sväng för att motionera min springare p.g.a. att jag har skadat ryggen. Så de va ju bra att någon ville rida honom åt mig. Tusen tack J för att du kom och rida K åt mig, om du läser detta inlägg.

Idag har jag suttit vid hagen en stund, tvättat ur vatten hinkarna och fyllt på nytt vatten, Flyttade lite hö från grinden en bit in i hagen. Sen var vi nu till villan och grillade. Så de är de jag har gjort.
Mina planer för i morgon blir att stiga upp tidigare och gå till K för att checka så han har hö tills jag går dit på dagen för att kolla och sitta där en stund och fantisera. Sen ska jag kolla va de lovar för väder och kolla vad jag ska ha på mig på kvällen. Sen ska jag innan jag åker till Klacken och kolla så K har hö till nästa morgon. Så de är de jag ska göra. Ska träffa mina vänner där också och gå med dem där. Få se vad min kära rygg säger åt de.Sen funderar jag på om jag ska ta med kamera eller om jag bara nöjer mig med min mobil. De e frågan. Få ta och fundera på de i morgon när jag brukar sitta vid hagen och tänka ;)

Så de är de jag tänkt jag skulle göra. Min rygg värker ännu och den är inte helt återställd och jag antar att den inte är de fören måndag eller tisdag. Men den är mycke bättre sen i onsdags eller då var de mitt ben som värkte så in i norden. Kunde knappt gå för de gjorde så ont. Nej om jag skulle ta och avsluta nu. Ska ta och kolla lite vad de som spelar i morgon har får låtar om de finns någon bra eller om de bara är sånt jag inte riktigt gillar. Ha de bra.
Min vän Sofia B som fotat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...