söndag 29 juni 2014

Klacken igår...

Var ska jag börja. Först så kom några släktingar hit, de skulle hämta 3 lamm som inte är så långt härifrån. Sen hälsade jag på K och kolla så han hade mat och vatten. Sen mot kvällen färgade jag håret rött, japp du läste rätt de är rött. Eller ja de är rött, och sen blir de mörkare längre ner. Sen klippte mamma av 10 cm av håret *snyft*. Men efter färgningen var klar så började jag söka fram kläder att ha vid klacken. När jag väl var vid klacken fick jag vänta i en timme och 15 min på mina vänner. Sen gick vi in och bara pratade en stund fören vi gick och kollade på KAJ. Jag och C stod ganska långt fram kanske 3 rader från scen eller nått sånt. Sen gick vi på en bensträckare och sen gick vi och kollade på Krista Siegfrids, där stogd jag och C längst fram och jag fick tre stycken high-5 med henne. Sen såg jag nu att jag syns på hennes video på instagram :P Sen stod vi och väntade på Medina och de var då man fick lite luft. De var såååå himla trångt och vi som stod längst fram hade de inte lätt. De tre första låtarna var jag lite borta för jag fick ingen luft och jag blev helt snurrig. Men sen blev de bättre, fast de var super trångt. De filmade även en dokumentär där som de spelat in i 11 år nu så de var ju roligt. De är nog en dag jag inte kommer glömma i första taget. Förutom att de var trångt så var de en lyckad kväll och jag tänker åka fler gånger om de är bra artister.

Så de var min dag. jag kom hem lite före två på natten. Nu är jag otroligt trött och skulle kunna sova hela dagen om jag så ville. Jag kan ju säga att jag var lite skeptisk när jag så priset vad inträdet kostade men nu i efterhand så var de nog värt priset. Nu är de bara att vänta på Jeppis dagarna och sen har jag ännu en trängsel och skrik konsert framför mig. Mer om de när de börjar närma sig.

Detta blev långt och väldigt konstigt inlägg kan bero på min trötthet. nej om man skulle förbereda nått inlägg och sen måste jag ut så jag får lite energi. Hoppas ni hade en bra kväll igår.

Glömde fota när KAJ uppträde och när Medina uppträdde men nåja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...