söndag 15 juni 2014

Jag är glad och glömsk...

Vad glad jag blir att jag fått några frågor till frågestunden. Fråga på bara svarar någon gång in i veckan. jag blev även glad att så många kikat in bloggen på senaste tiden. Dock har jag glömt bort att blogga på två dagar men jag har bara gjort samma saker varje dag så egentligen kan ni ju gissa vad jag gör. Ska i alla fall berätta lite vad jag sysslar med.

Fredag: Mitt minne är inte de bästa så jag kan blanda ihop dagar. Jag gick ut 8 på morgonen och kolla till hästen som vanligt. Efter maten gick jag dit igen för att rykta honom en stund. Jag tog även ut honom så han skulle få utforska lite av omgivningen. Sen på kvällen gjorde jag inte mycket alls. Kolla till hästen och sen typ kolla bloggar.

Lördag: Igår så gick jag min vanliga runda vid 8, sen kolla jag tv tills maten var klar. Efter ett tag gick jag ut för att kolla så K hade vatten och plocka lite plast som blåst i hagen. Sen kom D och jag gjorde honom sällskap en stund. Sen gick jag för att kolla vad mamma planterade för blommor. Sen gick jag en sväng igen och de slutade med att jag satt i baksätet på en bli som kördes av minderåriga dock inte på vägen såklart. Sen så gick jag och kolla till K och band fast två grimskaft och så kom två och kolla på K. Sen gick jag in igen och vid en nio på kvällen gick jag till K för att kolla så allt var ok.
De var väll de jag gjorde.

Idag började med att jag försov mig, sen har jag gjort i ordning några tävlingar som jag ska ha på fredag. Nu ska jag ut för att göra en till och så ska jag se till så att K har vatten och att han får kvällsmat ;) Sen ska jag väll inte göra så mycket annat. Hoppas ni har haft en bra helg.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...