måndag 2 juni 2014

Gräsklipp och hemligt ärende..

Hej hå i blåbärs skogen. Idag startade ridlägren vid stallet. Men jag hade tydligen andra planer än vad jag hade tänkt mig. Idag fick jag klippa gräs. Inte de roligaste sommarjobbet man kan ha men de är i alla fall nått. Så jag har fått köra slalom runt på gården och mellan alla buskar. Varmt var de i alla fall. Sen mot kvällen så var jag på ett hemligt uppdrag ;) hahah, nej men om jag avslöjar de så tror jag rätt så många listar ut min hemlighet. 
Annars är de klart nu, min plan blir av. =D Så nu gäller de att växla upp en växel. I morgon ska jag flytta balplast och balnät (de som sitter runt höbalar) finns en stor hög som måste flyttas, och även några höbalar, men de får någon annan flytta tror jag ;) Så de står på morgondagens schema. Sen måste jag väl ta itu med min städning också. Jag började idag men garderoben har jag inte rört än så. Sen har jag lite förvarings problem. Har en hel massa tidningar som inte får plats i min tidningskorg. 
Detta blir även min sista vecka som jag inte har mycket att göra (vilket kommer visa sig i mitten av nästa vecka). Så jag måste njuta av sovmorgon och lite slappare arbete. Lär ju inte bli rastlös i alla fall.
Min hemlighet släpps torsdag den 12.6 klockan 12.00. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...