måndag 28 april 2014

Mina favorithästar jag har och har haft..

Okej, jag kommer skriva om vilka jag har haft tills i dag.
Kommer bara skriva typ namn och ungefär hur länge den var min favorit.

Jag tror min första favorithäst var Hirmu. Han hade jag som favorit i kanske ett halv år lite mer kanske.

Nästa var väl Prince. Han hade jag som favorit så länge jag red honom vilket var kanske ett halvår eller nått sånt.

Porthos var nästa favorit jag hade, han var nog min favorit i ett år. Tills han skadades.

Vefas ja jag hade väl honom som favorit den tid jag red honom vilket var runt ett halv år.

Roope är den som jag fick som favorit till näst. Han har jag haft som favorit lite nu som då kan man säga. Jag gillar honom fortfarande han är riktigt härlig att rida, speciellt barbacka då är han en stor favorit.

Sen den som jag har just nu är väl inte så svårt att gissa. Ressu är nog den jag gillar mest just nu.

Här säkert glömt någon, men de är dem jag kom på nu. De är även de jag minns mest av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...