torsdag 1 maj 2014

1 Maj...

Jag har inget bättre för mig så jag tänkte varför inte skriva några rader hit..
Jag vet att jag bloggar sådär halvdåligt men tack vare att jag har min blogg lista så kommer de inlägg två gånger i veckan vilket de inte skulle göra annars. Fast i sommar ska jag försöka att blogga lite mer eller oftare. Jag väntar ännu efter att få svar från en person. Så jag vet hur jag ska planera och förbereda.

Annars så bestämde jag mig för att söka efter en grej som jag inte vetat var den varit. Började söka i gamla garaget (nu funkar de som förråd och vinterförvaring för en enorm motorcykel), men ja...jag kunde inte söka och gräva eftersom jag inte ville välta en stor motorcykel. Men jag hittade min andra ridhjälm och mina vinter ridstövlar :P jag gav upp och gick till före detta hundhage som nu också funkar som ett förråd/förvaring. Jag va ska man säga jag trodde de var hopplöst att hitta den där inne eftersom de mest var utemöbler och sånt, men jag gick längst in och kolla i en låda och tyckte jag såg nått som liknade de jag sökte efter....tadaa, där var den =D jag trodde aldrig jag skulle få se den igen. hahahah..men nu är den funnen.


Okej annars då, jo igår kväll så bestämde jag mig för nu jädrar ska jag ut och fotografera.. Jaa, jag kom mig inte ut före 21.14 eller nåt åt de hållet. Nåja jag missa solen men nästa gång kanske. Först fotade jag hunden. Sen gick jag runt och upplevde gamla minnen. hahahah, nej men jag gick till ett ställe där jag lekte som liten, jag skratta hela vägen tills jag kom ut på en åker :P Hade två hundar som skällde på mig hela tiden jag gick där :P Så jag smyg fotade dem lite :P. Jag gick runt på gården och fota lite allt möjligt, till och med 5 traktorer, två skogsmaskiner (eller va de nu e), en hästtransport, en bil, träd, gamla mink hus, ett gammalt hus och jaa lite annat också :P fråga mig inte varför :P för jag har inte den blekaste aning. hahah.. När jag kom in igen så käka jag mat. Så de var typ de jag gjorde.

Kom på att de är 13 dagar till jag blir ett år äldre yey! De ska firas eller nja, jag är ju i skolan så ja... men jag är ledig på fredagen från skolan :P Mer om de sen. Nej nu blev de ett långt och ointressant inlägg.. suck varför har jag aldrig nått intressant att berätta.. Nåja, bättre än inget antar jag. Ska försöka blogga mer intressantare inlägg i sommar. Om de går enligt planerna så blir de mycket jobb inlägg :P både roliga och tråkiga jobb.. hahaha.
Saknar sommaren, hoppas denna blir lika bra om inte bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...