onsdag 23 april 2014

Kramp i axeln..

Ja, jag har väl inte så mycket att skriva om men jag tänkte jag skulle få skrivit nått i alla fall.
I dag var de då första skoldagen för min del efter påsklovet.
Jag tog även tag i en sak igår och fick svar idag. Så förhoppningsvis blir de av.
Jag tänker inte avslöja nått än ifall de inte blir av.
Sen har jag väl bara försökt göra nått vettigt vilket sluta med att jag drunknade i yt klipp.
Jag har funderat på att göra en video nån dag om hästar och sånt.
Men jag vet inte, kanske jag borde sätta i gång med den. Annars glömmer jag väl bort den helt.
Nu ska jag väl fortsätta med att kolla yt klipp...aj, nu krampar de i axeln också..hahah oj va intressant..
Sen ska jag väl läsa lite bloggar. Vill ni jag ska kika in på din blogg så kan du väl länka den.
Tjolahopp.

1 kommentar:

Skriv en kommentar...