torsdag 27 mars 2014

Vår..

Ja, kanske man skulle ta och uppdatera bloggen.
Nu är de äntligen vårväder.
Ingen snö, solen skiner, de är längre och längre ljust på kvällarna.
Jag har ynka 2 månader kvar i skolan sen är första året avklarat och bara två kvar.
Vart har tiden sprungit iväg??
Annars så är det ju fredag i morgon, sen är det lördag xD
Sen har jag ett paket som väntar hemma.

Jag håller på att göra klart min lista. Kommer kanske upp redan ikväll om jag får den klar.
Jag funderar på att göra ett inlägg en gång i veckan istället för varje dag.
Så om jag då har runt 15-20 punkter så betyder de att de skulle hålla på till juni-juli.
Jag tror jag kör på de eller två gånger i veckan.
Nu ska jag återgå till listan. Hoppas ni får en bra kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar...